Titre : | Assessing a student midwife's practice from the mentor's perspective (2016) |
Auteurs : | Phinah Agbakoba Ssengabadda |
Type de document : | Article : texte imprimé |
Dans : | Midirs. Midwifery Digest (Vol. 26, n° 2, june 2016) |
Article en page(s) : | p. 145-148 |
Langues: | Anglais |
Sujets : |
Paramédical (MeSH) Compétence professionnelle ; Etudiant infirmier ; Évaluation des acquis scolaires ; Mentors |
Résumé : |
The mentor's perspective of teaching a skill to a first year female student midwife is explored in the light of cognitive theory, social and situational theory, learning cycle and learning styles. the purpose was to critically discuss the evidence and personal experience on mentoring
|
Exemplaires (1)
Localisation | Section | Support | Cote de rangement | Statut | Disponibilité |
---|---|---|---|---|---|
Bibliothèque Paramédicale | Périodiques | Périodique | MID.DIG 16-2 | Empruntable | Disponible |